Veriyi Korumak İçin İçeriği Şifrele Sorunu Nedir? - bidiskop

En Son Yayınlar

28 Ocak 2012 Cumartesi

Veriyi Korumak İçin İçeriği Şifrele Sorunu Nedir?

Sonun çözümü basit olsa da çoğu kullanıcı karşılaşmıştır. Bilgisayarımıza internet bir veri indirdik. Paylaşım amaçlı flash belleğimize attık. Arkadaşımıza verdik ama arkadaşımız belgeyi açamadığını söyledi. Şaşırdık aldık bizim bilgisayarda açılıyor.

Bilgisayarımız tarafından oluşturulmuş yada yapılandırılmış bir belge (word, zip, ses dosyası, belgelerle dolu bir klasör...) başka bilgisayarlarda açılmıyorsa şu adımlarla sorunu kolaylıkla çözebiliriz.



1-Windows işaretine tıklayarak başlat menüsündeki kullanıcılar bölümüne giriyoruz.
2-Açılan klasörde masaüstü adlı klasöre sağa tıklayarak özellikler diyoruz.
3-Özellikler sekmesinden gelişmiş ayarlara tıklıyoruz.
4-Veriyi korumak için içeriği şifrele yazısının yanındaki sekmedeki tiki kaldırıyoruz.

5- Tamam diyoruz. Uygula diyoruz biraz (baya) bekliyoruz.Ardından tamam deyip çıkıyoruz.
  
Sorun halloldu...

Yada kısaca "C:\kullnıcılar\kullanıcı adınız" yolundan da masaüstü kalasörünü bulup sağ tık işlemiyle adımları uygulayabilirsiniz. 



10 yorum:

  1. bu öznitelikleri değiştirmek için yönetici izni sağlamanız gerekir diyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarınızda yönetici olara oturum açmış olmalısınız.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Nerde sorun yaşadığınızı bilmediğim için yardımcı olamam.
      Daha ayrıntılı yazarsanız iyi olur..

      Sil
  3. Büyük bir sıkıntıdan kurtardın beni. Üç saattir bunu arıyordum. TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  4. s.a
    aynı problem bendede ar ama sıkıntı şu ki dedijklerinizi yaptığımda yönetici izni almalısınız diyor.win 7 de yapılmış olan bir işlemdi bu şifreleme şimdi format attım ve Windows 10 kulanıyorum ve hiç bir şekilde verilerime ulaşamıyorum üzerinde kilit resmi çıkıyor başka bir win7 li pc yle mavi olan dosyalar değişti yani dosyaların şifrelerini çözdü ama dosya içindeki resim video exel Word gibi belgelerimi aynı kilit işareti duruyo 300 gb lık bir veriden bahsediyorum bir çok recovery programıda denedim dosyalar geldiği ahalde yinede kilit işareti oluyor bu konuda bi yardım edermisniz rica etsem teşeküürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanıcı hesabınız yöneticisi olmasına dikkat ediniz

      Sil
    2. Kolay gelsin.Aynı sorunu yaşıyorum.Siz çözüm bulabildiniz mi? 200 GB lık verimi kaybedeceğim lütfen yardım edin

      Sil
    3. Yukarıdaki gibi yaptığınızda sorun halledilemiyor mu?

      Sil