Bir Filme Ait Türkçe Ses Dosyası Nereden ve Nasıl Bulunur? (Güncellendi) - bidiskop

En Son Yayınlar

17 Şubat 2013 Pazar

Bir Filme Ait Türkçe Ses Dosyası Nereden ve Nasıl Bulunur? (Güncellendi)

Türkçe dublaj için gerekli en önemli dosyalarda birisi filme ait Türkçe ses dosyasıdır. Bu yazımızda bu dosyaları nereden bulabileceğimiz deyineceğim.











Ses dosyaları bulabileceğiniz siteler:


Dikkat etmeniz gereken sunum adının aynı olması , eğer sunum adı yoksa elinizde videonun fps değeri ile indirmek istediğiniz ses dosyasının fps değerinin tutması gerekir.


Aynı şekilde torrent kullanıyorsanız googledan forumlarda arama yaparak çeşitli siteler bulabilirsiniz.


15 yorum:

  1. http://www.traudio.xyz/

    belki faydası dokunur şuan tek güncel site burası diğer sitelerden önce açılıyor bazen konusu =) buraı takip ediyorum türkçe ses için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adsız;
      Öncelikle makalenin gelişmesine bulunduğun katkıdan ötürü teşekkür ederim.
      Buradaki yazılar sizlerin sayesinde güncel kalıyor ve aramalarda üste çıkıyor.
      Verdiğin bilgiler ışığında makaleyi de günceliyorum.

      Sil
    2. http://traudioxyz.blogspot.com/

      dostum o sitenin adresi eski yeni adres bu olucak

      Sil
  2. dostum şimdi gördüm çok sevindim çok güzel hazırlamışsınız faydalı olabildiysek ne mutlu bize Traudio.xyz sayfası ve anlatımı için teşekkür ederiz ^o^

    YanıtlaSil
  3. www.dcrgworld.com türkçe ses dosyaları için en iyi ve arşivi en geniş sitedir. diğer sitelerin hepsi buradan alıp paylaşmaktadır.

    YanıtlaSil
  4. DCRGWorld TR Ses dosyalarında 10000 kadar ses varken belirttiğiniz sitelerde 2000 ses yok. yanlış siteleri tanıtıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitelerin güncelliğini sürekli takip edemiyorum maalesef.
      Ama sizlerden gelen geri bildirimlerden güncelliyorum.daha önceki mesajına göre bir ara tekrar güncelleyeceğim inşallah...

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. https://www.divxmnet.com/forum.php vip üyelik olmadan son hızda indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. http://www.sadeceses.com/forum.php zaten başka türkçe ses sitesi yok ülkede. sadeceses.com türkçe ses indir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siteye bir türlü üye olamadım . alımlar kapalımı ?

      Sil
    2. Maalesef bir bilgim yok.Site adminlerine mesaj atmayı deneyebilirsin.

      Sil
  8. Canım kardeşim ben yaşlı birisiyim bilgisayarı geç öğrendim rast gele kullanabiliyorum kafam almıyor. İlerletmek çok zor benim için. Belli yaştan sonra çeşitli hastalıklarla haşır neşir olunca insanın öğrenme yetiside zarar görüyor. Ses dosyası hak getire daha oralara gelemedim bile. Eski bir bilgisayarım var zaten kaldırmıyor. Mkvmerge indirdim bir tane videoyu içine atıyorum hata veriyor. Ben size veya başka yardımcı olmak isteyen arkadaşlara videonun linkini özelden atsam bana bir iyilik yaparmısınız. Buraya yazsam sanırım youtube yasaktır. Keşke youtubeden Türkçe yapılsa bu filim. Ben yine yazayım siz yasaksa silersiniz linki https://www.youtube.com/watch?v=M0icM2R1TZk Sizlere teşekkür ediyorum. Bana ulaşamak isterseniz siz ve diğer arkadşalara cevaba göre mail adresimide yazarım buraya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik yorumunuz için teşekkürler. Anladığım kadarıyla videoda paylaştığınız 1995-2005 yılları arasında yayınlanmış bir yabancı dizi.Çeşitli dizi izleme sitelerinde biraz baktım ama türkçe dublajlı halini bulamadım maalesef. Belki siz bulabilirsiniz. Mkvmerge ile ilgili sorununuza gelince videoyu programa attığınızda hata alıyorsanız muhtemelen mkvmerge ile uyummlu video değildir diye düşünüyorum.
      https://www.imdb.com/title/tt0190371/ bu linkte türkçe izlemek istediğiniz dizinin sayfası sanırım 61 bölüm :) Keşke bir dizi izleme sitesinden bulup izleyebilseniz...

      Sil