Windows 8 Update ve Defender Update Sorunları - bidiskop

En Son Yayınlar

22 Haziran 2013 Cumartesi

Windows 8 Update ve Defender Update Sorunları

Benim de windows 8 sık karşılaştığım sorunlardan birisi update yaparken alınan hatalar ya da defender'ın verdiği rahatsız edici uyarılar. Şu ana kadar 3 kere başıma geldiği için bu yazıyı hazırlamaya karar verdim.


Bunu için ilk yapmanız gereken ekranın sağ köşesine giderek açılan pencereden arama simgesine tıklamanız.
Açılan arama penceresine 'Sorun Giderme' yazıyoruz.
Ardından altta açılan 'ayarlar' sekmesine tıklıyoruz.

Sağda çıkan 'sorun giderme' simgesine tıklayarak ilerliyoruz.
Sorunun neyle ilgili olduğunu pencereden seçiyoruz. Ben makaleye konu olan  update sorunlarını seçiyorum. Resimde kırmızı ile altı çizili olana tıklıyorum.

İleri diyerek ilerliyorum. Yönetici değilseniz windows size bu işlemi yönetici olarak yapıp yapmak istemediğiniz sorucaktır.

Yönetici olarak sorunu gider diyoruz.

Kısa süren işlemden sonra windows sorunları arayarak düzeltiyor. 

Düzeltilen sorunlar ve kodları listeleniyor.


Sizler aynı şekilde diğer sorunlar içinde bu pencereyi kullanabilirsiniz.
Peki şimdi ne olacak artık güncellenmeyen windows 8 rahatlıkla güncelleştirilebilecek. Ya da durmadan güncelleme uyarısı veren defender sağlıklı bir şekilde güncelleme yapabilecektir.

Sorunları Google a sormadan önce bir kere daha düşünün derim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder